snubs eventyr

Sunday, November 12, 2006

snubs eventyr i Blue Zone kapitel 4

snub´s eventyr i blue zone kapitel 4
Profil: navn: Snub. Mål: genoplive sin søster. Våben: hans fødder. Alder: 14.Profil: navn: Razor. Mål: ukendt endnu. Våben: laser gevær, laser pistol og bomber/eksplosive genstande. Alder: 15Profil: navn: Don. Mål: at blive accepteret i sin landsby. Våben: klørene på hans fødder, han høje skrigen og hans vinger. Alder: 15.Snub´s eventyr i Blue ZoneKapitel 4. Snub vs. Greven.
I vil hvad vil i?? spurte Snub
Vi vil gerne med jer svarede pigen.
Øjeblik sagde Razor vi kan ikke have børn med på en farlig rejse fortsatte han.
Men vi kan hjælpe jer svarede drengen.
HA i kan jo ikke engang slås sagde Snub.
Enig hvis vi møder en flok sorte soldater vil i være en klods om benet på os sagde Don.
Men vi har kræfter over ild og vand sagde drengen.
Som i ikke kan styre sagde Razor.
Det lære vi sagde pigen.
Hmm vi må lige have gruppe møde sagde Snub og vendte sig mod Razor og Don.
Okay skal de med? Spurte Snub.
Vi må lave en oversigt over ulemper og fordele ved at de er med sagde Razor.
Ulemper: syge kræfter de ikke kan styre og ikke mad eller soveposer til 5 sagde Don.
Fordele: ild og vand sagde Snub.
I har begge to ret svarede Razor og kiggede over på børnene.
Hvad hvis nu VI lære dem at slås? Spurte Snub.
Hvad mener du? Spurte Don.
Jo jeg kan lære dem at sparke og Razor kan lære dem at sigte og dig Don kan lære dem… hmm ja okay ved ikke hvad DU kan lære dem Don.
Jeg skal ikke have nogle elever sagde Razor.
Årh se på dem sagde Snub og pegede på dem.
De ser helt artige ud fortsatte han.
De havde nær brændt og druknet kongen som OVEN I KØBET er deres egen far.
Razor kiggede på børnene, vendte sig igen og spurte hey ser i hvad jeg ser?
Don og Snub kiggede på børnene.
Nej hvad? Spurte de i kor.
De har rygsække med det vil sige at de må have pakket noget så måske har de været kloge at tage ting som sove pose proviant og drikke vare.
Tja måske sagde Don
Vi kunne jo altid spørge hvad de har i dem.
HEY I TO råbte Snub. HVAD HAR I I JERES TASKER? Fortsatte han.
De lagde taskerne og begyndte at trække indholdet op.
Pigen trak en sove pose, en masse dåse mad og 5 flasker vand.
Drengen derimod havde tager en hoved pude med en bakke omfritter og en masse tegneserier.
Hvad nu? Spurte Don. Pigen er forberedt men drengen ved jo ikke en skid om at overleve vel Snub? Snub var lige pludselig væk.
Han havde sat sig ved siden af drengen og læste tegneserier med ham.
Don rynkede på panden, gik hen til Snub og trak ham tilbage i øret.
VI HAR SKU DA ET KRISE MØDE HER IKKE TID TIL TEGNESERIER råbte Don og Razor i hovedet på Snub.
Okay så gør vi sådan her, vi laver alle reglerne og bestemmer det hele og hvis der bliver det mindste brok med dem ryger de hjem okay? Foreslog Snub.
Enig sagde Don mens Razor nikkede.
OKAY I KAN KOMME MED MEN VI TRE BESTEMMER BASTA! Råbte Snub til børnene.
De pakkede alle deres ting tilbage i taskerne og fulgte efter Snub Don og Razor.
Hvad hedder i for resten? Spurte Don.
Vivi svarede pigen. Tao svarede drengen.
Snub begyndte at grine for sig selv mens han viskede ”Tao hæhæ skod navn.”
Tao overhalede Snub og pludselig mærkede Snub at der var rimelig varmt i hans bukser.
Han kiggede ned og opdagede at Tao havde sat ild til hans bukser.
JEG SLUKKER DET råbte Vivi og lagde en hånd på Snubs brændende bukser.
Det væltede op med damp i samme øjeblik hun rørte og da dampen forsvandt opdagede Snub at han ikke havde ild i røven mere.
Tak sagde han og skulede ondt efter Tao.
Don? Spurte Razor. Ja? Svarede Don.
Du kunne vil ikke flyve op og prøve at se hvad der sker omkring os?
Don spredte vingerne og fløj højt.
Han fik store øjne og stirrede i den retning de gik i.
Han skyndte sig ned og landede foran holdet.
VI MÅ IKKE GÅ VIDERE råbte han.
Hvorfor? Hvad så du? Spurte Vivi.
En hel stamme amazoner.
Razor begyndte at små savle mens han tænkte på amazonerne.
Ikke tid til klamme tanker sagde Don de er voldelige og blod tørstig.
Amazoner? Spurte Tao, dem har far fortalt mig om engang.
Han sagde at amazoner er kvinde krigere der ville dræbe mig og æde mig så snart de så mig.
Guess we are up for a fight sagde Snub selvsikkert.
Må jeg sige noget nu? Spurte Don
Ja hvad? Er der mere?
Ja… svarede han.
Den største amazone hun så ud som om hun var hendes dronning. Hun stod og snakkede med… en mand med sort jakke som han havde hængende på skuldrende, han havde sorte bukser og skjorte på, og dronningen omtalte den mand som… DEN ONDE GREVE. Don afsluttede.
YEAH BABY NU KAN VI SPARKE DEN SPASSERS RØV OG FÅ DEN PERLE sagde Snub og begyndte at gå fremad.
Vent sagde Don.
Hvad nu? Spurte Snub.
Du så ikke hvad den mand kunne… sagde Don.
Dronningen sendte en hel hær af amazoner af sted, men på en eller anden måde lavede han en hel torden storm og slog dem alle sammen i gulvet på ingen tid.
TORDEN?! Råbte Tao og Vivi.
Ja hvorfor? Spurte Don.
Vores store søster, kronprinsessen af Blue Zone… har styrke over torden som vi har over ild og vand.
Ligger det til familien grinede Razor dumt.
Ja en hver i min mors familie har en natur kraft svarede de.
Men… hvordan kunne greven bruge din søsters kræfter? Spurte Don.
Ved ikke svarede de.
Nok om det sagde Snub jeg vil bare smadre ham.
DU BLIVER HER råbte Don og Razor og kastede sig over ham.
Snub undveg og løb ind i gennem skoven.
Den idiot sagde Don.
Du plejer ellers aldrig at være så forsigtig Don er han SÅ farlig? Spurte Razor.
Ja han er totalt syg i roen. Svarede han.
Snub løb ivrigt i gennem busker og i mellem træer og endelig nåede han til noget der lignede et hegn af træstammer der var stukket i jorden.
Han sparkede hegnet ned og løb videre.
Han kom hen til det største hus der var og så greven og dronningen snakke sammen.
HEY DIG DER GREVE. Råbte Snub.
Greven stirrede med kolde øjne på Snub.
Snub kiggede rundt og så flere amazoner ligge ubevægelige.
Er det dig der har begået den her massakre? Spurte Snub.
Greven smilede ondt og nikkede.
Er du ude på skrammer? Spurte Snub og gik af angrebs stilling.
Greven smilede koldt og sagde du må stille dig op i køen jeg har lige en amazoner dronning at dræbe.
Næh du den går ikke med mig. Sagde Snub.
Han løb hen mod greven og hoppede op og råbte SPEED CRUSH KICK og lavede et flyvende spark mod greven.
Men han fløj i gennem som om at greven var lavet af vand.
Han løb hen mod greven og sparkede ham i hovedet mens hans fod gik bare i gennem ham.
Greven lavede et lille lyn i sin hånd og skød det efter Snub som kun lige nåede at undvige.
DET DER ER PRINSESSENS TEKNIK IKKE? Råbte Snub.
Jo svarede greven. Hvordan kan du bruge hendes evner? Spurte Snub.
Enkelt svarede han.
Nå hvordan? Spurte Snub.
Kom og find ud af det sagde greven.
Snub løb mod ham hoppede på hænderne og snurrede mod greven og ramte ham 30 gange men med samme effekt som hans tidligere angreb.
Beklager knægt men med min onde magi sparker du bare i gennem mig.
Men hvordan? Spurte Snub.
Det skal jeg sige dig sagde greven og tog en kniv frem.
Han stak den i gennem sin egen hånd og tog den ud igen.
Han viste Snub sin hånd som var helt lilla.
Lilla blod? Spurte Snub.
Nej kig nu efter sagde greven.
Det lilla vand samlede sig igen og blev til hans hånd som om intet var hent.
Hold da kæft du består af lilla vand sagde Snub.
Både og sagde greven. Jeg er et menneske men min krop er som at sparke i gennem en mand lavet af vand, ondt vand.
Ondt vand? Spurte snub.
Lad mig vise dig sagde greven og gik hen til en af de liggende amazoner.
Han holdte hånden over hende og en lille lilla dråbe faldt ned fra hans hånd og landede i hendes mund.
Amazonen vågnede og bukkede for greven.
Nu er hun min sidste nye tjener. Hvis en person har en smule ondskab i sig kan jeg med en enkelt dråbe overtage personen.
Dette lilla vand har jeg fyldt hele min krop med og det har spredt sig i mine blod åre og givet mig alle mine onde magiske såvel som geniale kræfter.
Alt sammen takket være en smule kemi. Greven afsluttede sin fortælling.
DU ER SYG I LÅGET råbte Snub og angreb ham.
Greven vinkede med hånden og amazoner stillede sig foran ham og fik sparket i stedet.
Amazonen fløj ind i et hus som smadrede.
Der dræbte DU en amazoner vi to er lige gode nu sagde greven.
Dit… DIT SVIN råbte Snub og løb hen og sparkede greven alle vegne på hans krop.
Dine angreb virker ikke, jeg samler mig bare igen takker være mit forbandede blod sagde greven.
Og nu er det tid for dig til at dø sagde greven han rakte en hånd i luften og hans hånd skiftede form til en lilla økse.
Greven smed en lille smule lilla vand på jorden.
Snub kunne mærke noget vådt holde om hans fod.
Den dråbe greven havde smit var blevet til en lille lilla muldvarp som hold hårdt fast i Snubs fod. Muldvarpen væltede ham og forsvandt.
Greven nærmede sig Snub.
Han løftede økse hånden og skulle lige til at kløve Snub da en patron ramte ham i hovedet og lilla blod flød langsomt ud af hans ansigt.
Hans samlede sit ansigt og spyttede patronen ud af munden.
Greven kiggede hen af den retning kuglen kom fra hvos han så Razor som stod med sin laser pistol og lagde nye patroner i.
Du har venner? Sagde greven.
Men om lidt er du død.
En fugl kom ned fra himlen og kløvede grevens mave med sine metal vinger og fløj til vejrs igen og skreg alt hvad han kunne.
DON!!! Råbte Snub.
Det her går mig på nerverne.
En ild kugle ramte greven i den ene side af maven mens en vand kugle ramte ham i den anden side af hans mave.
Aaah prins og prinsesse af Blue Zone sagde han og smilede.
Men om så kongen af Blue Zone kom for at hjælpe dig så skal du dø nu.
Aaargh mit KICKS virkede overhovedet ikke på ham sagde Snub fortvivlet.
HVAD? KICKS råbte greven.
Ja… sagde Snub.
HVOR KAN DU KICKS FRA? Råbte greven.
Fra en gammel rulle på min families loft svarede han.
Hvad hedder du knægt spurte greven.
Snub. Svarede Snub.
Din far er vel ikke… Cnud the kicker vel?
Cnub? Det hedder min bedste far. Sagde Snub.
Hæhæ så du er barnebarn til Cnub manden der gav min far et dødeligt nederlag engang.
Og nu kan JEG tage hævn over hans barnebarn. Greven smilede.
Greven gik væk fra Snub og over mod dronningen.
Skulle du ikke dræbe mig? Tage hævn? Spurte Snub.
Jo men ikke nu du skal lide under min fulde kræft. Sagde greven.
Fulde kræft???! Spurte Snub.
Ja nå brikkerne er på plads, skal du mærke min vrede og lide en smertefuld død.
Du kommer til at fortryde at du lader mig leve. Sagde snub.
Måske men jeg kommer til at nyde din død.
Greven samlede en lille lilla klump mellem to fingre og kastede den over på dronningen.
Den kravlede op af dronningen og ind i hendes mund og ned i hendes hals.
Hvor er den lilla krystal spurte greven til dronningen.
Dronningen tog en lille lilla krystal op fra lommen og så på den og smilte.
Han lagde den i lommen og gik tilbage til Snub som lige var kommet på benende.
Vi ses knægt smilede han ondt og blev til en vandpyt der fordampede.
Hvad i? sagde Snub.
Don Razor Tao og Vivi skyndte sig hen til Snub og spurte om han var kommet noget til.
Er der noget galt Snub? Spurte Razor.
Ja… hans far… kendte min bedste far…
Hvad mente greven med fulde kræft? Og hvad har Snub og greven af forbindelse bortset fra at deres for fædre har kæmpet mod hinanden?
Læs videre i næste afsnit.

3 Comments:

Post a Comment

<< Home