snubs eventyr

Friday, November 17, 2006

snubs eventyr i Blue Zone kapitel 5

snub´s eventyr i blue zone kapitel 5
Profil: navn: Snub. Mål: genoplive sin søster. Våben: hans fødder. Alder: 14.Profil: navn: Razor. Mål: ukendt endnu. Våben: laser gevær, laser pistol og bomber/eksplosive genstande. Alder: 15Profil: navn: Don. Mål: at blive accepteret i sin landsby. Våben: klørene på hans fødder, han høje skrigen og hans vinger. Alder: 15.profil: navn: Tao. Mål: redde sin søster og lære at bruge sine kræfter ordentligt. Våben: ild kræfter.alder:8
Profil: Navn. Vivi. Mål redde sin søster og lære at bruge sine kræfter ordentligt.
Våben: kræfter over vand. Alder: 8
Snub´s eventyr i Blue ZoneKapitel 5. hvaaa hvor skal vi hen du?
HVAD?!?! Råbte alle sammen i kor.
Snub havde et underligt blik i ansigtet som om han var blevet skræmt for livet.
Han var helt bleg og rystede.
Snub er du o.k.? spurte Razor.
Snub reagerede ikke han stod bare rædselsslagen og undrede sig over hvordan han kunne overleve mødet med greven.
Snub mumlede for sig selv.
Han faldt forover og landede på hans knæ.
Snub begyndte at græde og hamrede sine hænder i jorden der slog revner mens han rystede og brølede så det kunne høres langt væk.
H-Hvordan skal jeg dog kunne besejre det uhyre? Spurte han sig selv flere gange.
h-hvis jeg ikke besejre ham bliver min søster aldrig levende igen fortsatte han.
Razor puffede til Don og pegede på Snubs hals.
Don nikkede og gik over og slog Snub bevist løs.
H-HVORFOR GJORDE DU DET? Råbte Tao.
Don samlede Snub op og lagde ham på sin skulder og kiggede mod Tao.
Han har brug for at falde lidt ned sagde Razor og kiggede rundt på lejren.
Alt var som dødt, det eneste der stod var husende og dronningen.
HEY DU DER! Råbte Razor til dronningen, ved DU hvad der er sket her?
Dronningen svarede ikke men begyndte at le en dyb latter.
Dø! Sagde dronningen med en dyb dyb mande stemme.
Ud af dronningens krop voksede der nu en sort rustning som dækkede hele hendes krop.
Hendes onde smil blev bundet ind i sort slim der gled op af hendes ansigt og blev til en hjelm.
EN SORT SOLDAT!! Råbte Don.
Ud af det ødelagte hus som amazonen Snub sparkede til havde ødelagt kom der endnu en sort soldat frem.
SE I SKULLE IKKE HAVE SLÅET HAM NED råbte Tao bange H-H-HVA GØR VI N-N-N-NU? Råbte han.
Det samme som vi plejer sagde Don og lagde Snub på jorden.
Nemlig sagde Razor og tog sit gevær frem fra ryggen.
Razor lagde en stor tung blå patron i geværet og skød efter soldaten der var kommet ud fra det ødelagte hus.
Da han ramte maven væltede soldaten bagover og den blå patron blev til et net der holdt soldaten fanget.
En nede en tilbage sagde Razor.
Jeg klare den sidste sagde Don og gik på vingerne.
Han smilede en lille smule og strøg som et lyn ned mod soldaten og gik efter at flyve i gennem maven men da han ramte, GOOONG. Don fløj tilbage til det andre med en kæmpe hoved pine og så at rustningen ikke havde fået en ridse.
Men? Jeg kom jo med fuld fart sagde Don.
Ham her må med andre ord være en bedre soldat end de svæklinge vi tidligere har kæmpet i mod gættede Razor.
Tja men lige meget hvad får vi dem sagde Don.
Tao og Vivi trådte frem foran Don.
Vi tager… sagde Tao.
Den herfra afsluttede Vivi.
Tao kastede en masse ild kugler op i luften og sendte dem ned mod soldaten mens Vivi skød en kæmpe vand stråle mod soldaten.
Begge angrebene ramte men ingen gjorde nogen skade.
Tornadoen? Spurte Tao
Tornadoen! Svarede Vivi.
Tornadoen?! Sagde Razor og Don bag dem.
Vivi tog fat i Taos fødder og begyndte at svinge ham rundt.
Vivi lod koldt vand strømme ud af hænderne mens Tao lod varm ild brænde om hans fødder.
Den varme ild og det kolde vand lavede en masse damp så man til sidst ikke kunne se dem eller hvad de gjorde.
Pludselig kom Tao flyvende ud af dampen med ild i hele kroppen mod soldaten og ramte soldaten så hårdt at der gik revner på rustningen.
Soldaten faldt bagover og kunne ikke bevæge sig.
Pludselig fordampede rustningen og dronningen kom til syne.
Er hun okay? Spurte Razor.
Måske sagde Don mens han grinede af Tao der kom tilbage med en hoved pine mindst så stor som hans egen.
Her kan vi ikke være vi må finde en by med god læge teknologi så vi kan få Snub helt op at køre igen desuden skal vi også have nogle læge ting, noget vi glemte hjemme i byen hvor vi mødte kongen sagde Razor.
Okay jeg flyver op og ser efter en by sagde Don.
Som sagt som gjort han fløjt høj og kiggede over alt.
VENT LIGE HER råbte han ned til dem og fløj ude af syne.
Efter lidt tid kom han tilbage og landede foran dem.
Der er en landsby kun cirka en times gåtur herfra.
Okay der tager vi hen sagde Razor og rejste sig op og strakte sig.
Hvem skal tage Snub spurte Vivi.
Den klare jeg sagde Don.
Tror du din hoved pine vil tillade det? Spurte Razor.
Det lige meget sagde Don og gik af sted med de andre lige efter ham.

De nåede til byen og gik ind i den og en gammel mand gik dem i møde.
Davs hvem er du? Spurte Razor.
Jeg er byens borgmester jeg hedder Drac sagde den gamle mand.
Hvad søger i? spurte han.
Vi har lige en fyr her der skal på benende igen sagde Razor.
Hmm ja jaaaa jeg kan se hvad du mener sagde den Drac.
Bare rolig min kære ven vi har massere af gode læger du skal nok blive normal igen hurtigt sagde Drac og klappede Don på skuldrende.
IKKE MIG HAM råbte Don og smed Snub foran Drac.
Hmm aha? Han er bevist løs hvordan skete det?
Vi slog ham ned sagde Don.
Hvorfor dog det? Spurte Drac.
Vi var nød til det han var ved at blive sindssyg sagde Razor.
Aha og vi skal altså vægge ham og gøre ham så god som ny jamen det gør vi med glæde sagde den gamle.
Han slæbte Snub med sig mens de andre fulgte lige efter ham.
Kan i også gøre noget ved de to´s hoved pine? Spurte Razor og pegede på Don og Tao.
Klart nok sagde Drac og gik videre.
De nåede til et lille hus.
Her bor jeg og min kone som er læge sagde han.
Okay og hun kan ordnet holdet spurte Razor.
Uden problemer den kvinde er som en heks i læge videnskaben men desværre også i madlavningen det er mig der laver maden hver aften sagde Drac.
”du får en tier hvis du kan pege på en tosse sagde Razor til Vivi.
BORGMESTER BORGMESTER!! En lille buttet fyr kom rendende.
HR. BORGMESTER TOSSEN ER I GANG IGEN sagde han.
Tossen sagde de alle 4 i kor.
Åh nu igen? Og lige når vi får gæster sagde den gamle Drac og tog sig til hovedet.
Jeg viser lige mine gæster ind i min kones klinik så kommer jeg sagde Drac.
En stor kvinde kom frem til dem i det de gik ind i huset.
Der er kunder min kære sagde den gamle og viste hende Snub Don og Tao.
De to har almindelig men ret kræfter hoved pine og ham her er bevist løs sagde kvinden.
Razor og Vivi måbede mens Don og Tao nikkede.
I to læg jer her Drac smid ham der på sengen jeg får dem alle på benende på under et par timer sagde hun.De udførte deres ordre og Drac, Vivi og Razor skyndte sig ned i byen til ham der ”tossen”.En underlig fyr stod i et træ og råbte ud over hele befolkningen.
Fyren havde en kniv i bæltet og en t-shirt hvor på der stod DRAGGING. Der stod det samme på hans bukser og sko.
Nu har vi fundet os i nok! Råbte han det er på tide at nogen tager af sted og dræber greven og den store helt som vil gøre denne dåd vil blive mig.
I aften tager jeg af sted og redder alle jeres bagdele og børn fra den lede idiot glæd jer når jeg kommer tilbage vil jeg være en endnu større helt end jeg er i forvejen sagde han.
Drac kom frem til pladsen.
JUUL KOM NED DERFRA råbte Drac.
Klart nok gamle sagde han.
Juul lavede et elegant hop slog en koldbøtte i luften og landede med hovedet først nede i jorden.
Han sprællede med arme og ben for at komme op af jorden igen og til sidst lykkedes det ham.
Nå vi ses gamle jeg skal…
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRGHH lød det fra Dracs hus.
Var det ikke… Snubs stemme? Spurte Vivi.
Jo svarede Razor ingen tvivl.
Noget sort spænede ned af vejen og ned til pladsen hvor Razor og Vivi stod og stoppede op i en røg sky.
Da røgen forsvandt kom Snub til syne.
HVAD I HELVEDE BILDER DU DIG IND RAZOR? AT SLÅ SINE VENNER NED GØR MAN IKKE råbte Snub.
Det var vi nød til sagde Razor.
NØD TIL? LIGE OM LIDT BLIVER DU NØD TIL DET råbte Snub og gjorde klar til angreb.
Han stoppede midt i angrebet og så alle de folk der var omkring træet hvor Juul havde stået.
Eh hvad er jeg gået klip af? Spurte Snub.
Vi er nået til denne her by hvor en landsby tosse praler med at han vil dræbe greven.
Hehe sagde Snub og kiggede rundt.
Og hvor er så denne Juul henne? Spurte Snub.
Pis… sagde Drac. HAN ER FORSVUNDET I FORVIRRINGEN lort.
Snub Vivi og Razor ventede nede ved træet til Don og Tao kom.
Da de kom gik de hen til en kro hvor de kunne få noget mad og drikke.
Inde på kroen var der meget snak om ”landsby tossen”.
Hmm hvad er der egentlig med den der ”landsby tosse” spurte Snub.
Ved i ikke det? Sagde kro værten.
Nej hvad? Spurte Don.
Han er en dreng på alder med jer men han bor alene og render altid og fortæller om sine ”eventyre” som om han er en helt. Sagde kro værten.
Er han da det? Spurte Tao.
Ikke just mere en slags eventyre fortæller som tror han kan en hel masse.
Her i byen kalder vi ham for Peter Bingo men hans rigtige navn er Juul.
Han er en doven sjusk og alle er trætte af at høre på ham og når han fortæller om sine åndsvage eventyre plejer der at bryde revolution i mod ham i byen. Kro værten stoppede sin fortælling.
Hvorfor bor han alene? Spurte Snub.
Fordi hans mor og far blev taget fra ham… da han var lille af den onde greve.
Han ved det ikke selv.
Tager fra ham? Hvordan spurte Don mens en tåre gled ned af Vivis kind.
Han smed noget underligt vand på dem også blev de til sorte soldater allerede dengang Peter Bingo kun var 2 et halvt år gammel.
Snub knyttede næven og gik ud af kroen.
Værten tændte en smøg og sagde at det var hans omgang.
Razor Vivi Don og Tao takkede og gik efter Snub men han var ikke til at se uden nogle steder uden foran kroen.
Snub hoppede fra tag top til tag top mens han uden stop ledte efter Juul.
Klokken var allerede 7 om aftenen og solen var begyndt at gå ned.
Snub fandt en dreng siddende på et tag og mens han kiggede på et bjerg.
Er du Peter bingo? Spurte Snub.
Mit navn er Juul svarede han vredt.
Sorry må man sætte sig? Spurte Snub.
Det ikke mit tag sagde Juul.
Snub sættede sig.
Hvorfor vil du dræbe greven? Spurte Snub.
For at få respekt i den her by og for at få mine forældre tilbage svarede han.
Nå så du har hørt det? Spurte Snub.
Ja det har jeg vidst længe men ingen har ville fortælle mig det så jeg har måtte spionere mig til det. Svarede han.
Lad mig gæve dig et godt råd sagde Snub.
Lad høre sagde Juul.
Hold dig langt væk fra greven han er mere end hvad du kan klare sagde Snub.
Juul og Snub rejste sig.
Mere end hvad jeg kan klare? Hvad mener du med det din idiot sagde Juul.
Jeg har mødt greven og ingen klovn som dig kan besejre ham sagde Snub.
Juul tog fat i Snubs tøj.
Hvad rager det dig? Jeg SKAL besejre det svin. Råbte Juul.
Men det kan du ikke sagde Snub bliv hellere hjemme hvis nogen besejre greven bliver det MIG sagde Snub.
Tror du ikke jeg kan besejre den skide greve? Der tager du fejl makker jeg kan en gammel kampsport der hedder PUNCHS med den kan jeg smadre alt og alle sagde Juul.
Og? Sagde Snub. Jeg kan KICKS men det hjalp mig ikke en skid sagde Snub.
Okay vi ser hvad får en der er bedst i morgen dernede sagde Juul og pegede ned på en stor plads.
I morgen klokken 9 mød op sagde Juul og hoppede ned fra taget.
BUMB lød det da han landede og Snub kiggede efter hvad der var sket.
Juul log og rallede rundt nede på jorden men kom hurtigt op og gik sin vej mens han råbte DU FÅR TÆV BARE VENT til snub.
Snub havde sovet på det tag og da han vågnede var klokken 8.
Han hoppede ned og så at på hver en væg var der plakater.
”helt mod fremmede PUNCHS mod KICKS mød op og se det ultimative opgør klokken 9”
han reklamere? Sagde Snub.
Snub ventede den time og før han vidste af det var hele pladsen fuld af mennesker da var mødt op for at se Juul få tæsk.
Razor Don Vivi og Tao var også mødt op for at finde Snub.
Juul kom frem på pladsen.
Parat til at få tæsk? Spurte Juul.
Nej jeg er parat til at LEVERE dem sagde Snub.
Så kom da an. Sagde Juul.
De begge to gik i kamp stilling og alle folk holdt vejret.
Snub startede med et solidt spark som Juul lige nåede at undvige og Juul gik straks til modangreb. Han kastede næven i mod snubs hoved og Snub lænede sig bagover og undveg angrebet.
Juul slog med den anden næve ned efter snub som lige nåede at hoppe til siden.
Juuls næve sad fast i jorden og alle grinede af ham.
Han fik trækket sin næve op og løb mod Snub.
Snub sparkede Juul i ansigtet mens Juul slog Snub i maven.
De faldt begge bag over og kæmpede sig på benende igen.
Hæhæ du er sku god sagde Snub.
Du er ikke helt dårlig selv sagde Juul.
Juul løb mod Snub men på halvejen snublede han og løb ukontrolleret lige forbi snub det sparkede ham i maven.
Juul faldt bagover og hostede.
Vil du have mere? Spurte Snub.
Ellers tak svarede Juul og kom på benene igen.
Nu tager jeg handskerne af sagde Juul og rakte sine arme i vejret med knyttede næver.
Han snurrede rundt på sin ene fod som en ballerina.
Han hoppede op i luften mens han stadig snurrede og vendte sig i luften så Juul strøg snurrende mod jorden men hænderne først.
Da hans næver ramte jorden borede han sig ned igennem den som var han en stor bore maskine.
Han forvandt foran alles øjne.
Snub gloede bare ud i luften.
Pludselig kom noget op af jorden under Snub og fløj med to snurrende knyt næver lige op i snubs hage.
Juul stillede sig foran Snub og slog ham hårdt i maven så Snub hostede.
Juul løftede Snub op med næven og kastede ham ned i jorden.
Juul lænede sig over Snub og tog fat om hans hals med den ene hånd og den anden hamrede han ned i hovedet på Snub.
Juul slap Snub og rejste sig og gik sin vej.
Alle folk stirrede den anden vej en mod Juul hvilket der undrede ham dybt.
Han mærkede en hånd røre ved hans skulder og han kiggede over skulderen.
I det han vendte sig fik han en tung for lige i hovedet så han fløj væk.
Mens han fløj lidt over jorden undrede han sig over hvad der var sket og så hørte han en stemme flyve under ham der sagde ”ingen nåde mere”.
Juul fik to fødder i ryggen og fløj 8 meter op i luften.
Da han kom op i luften så han hvad det var der havde ramt ham med de to hårde spark.
Snub var kommet på benende og gjorde klar til at ende det her.
SKAL DU HAVE NÆVE BORET IGEN? Råbte Juul
Snub smilte og kiggede ned i jorden.
Juul fløj ned som et bor igen med næverne først og gjorde klar til at ende det her.
Snub lukkede øjnene og slappede af.
Og lige inden at Juul ramte ham sprang Snub til siden og tog fat i benende på Juul og kastede ham 5 meter væk.
Nu er det slut sagde Snub da Juul kom på benende.
Snub løb 15 meter tilbage og vendte om og løb så hurtigt han kunne mod Juul.
Du kan ikke besejre mig DET ER MIG DER SKAL DRÆBE GREVEN sagde Juul.
Snub hoppede op lige foran Juul og kom med et flyvende spark mod Juul.
SPEED CRUSH KICK råbte Snub i det han ramte Juul.
Juul blev kastet tilbage og slog en masse koldbøtter lige i gennem en væk i et hus.
Snub faldt bagover og tog sig en lur mans Razor Skubbede sig frem mod Snub.
Inde i befolkningen kunne man høre Dracs stemme sige: du Tommy er det ikke dit hus Juul lige strøj igennem?
Men hørte et skrig inde fra befolkningen og en mand skyndte sig frem til huset.
Juul kom ud med blod over det hele
Og Snub havde også blod over det hele.
De kæmpede sig hen til hinanden gav hinanden hånden og faldt begge bagover og blev bragt til Dracs kone så hun kunne helbredde dem.
Her slutter kapitel 5 hvad vil der nu ske?

1 Comments:

Post a Comment

<< Home